Januari börjar året, VABruari kommer näst ...

http://cdn3.cdnme.se/1080001/7-3/2013-11-27-1034_5295bca2e087c376a4a00def.jpg
 
Vi tjuvstartar VABruari i år.
En frisk son går och lägger sig
och en sjuk son vaknar dagen efter.
 
Idag kör vi alvedon och vila.
Febern ska bort och vi har inget annat val än att välkomna förkylningen.
Sonen tar det hela med ro.
Han har krupit upp i soffhörnan och ser framemot en dag framför tv:n.
 
Själv har jag redan hunnit städa köket
och väntar nu på att tjejerna ska vakna och komma ner med sin disk.
Jag saknar halva servisen och misstänker att den befinner sig en våning upp.
The joy of tonåringar (och de som snart passerat 20!) in da house.
 
Annars är det ju trots allt fredag
och det kan man ju inte annat än gilla.
Ett pass på gymmet väntar
och sedan blir det fredagsmys för hela slanten.
 
Stormen fortsätter vina runt husknuten och jag är lite glad över att inte behöva gå ut.
Igår höll jag på att blåsa ner i diket,
både på vägen till jobb och på vägen hem *S*
Lite lätt obehagligt.
 
Nu ska jag fortsätta min fredag.
Lite tvättelitvätt och sen är jag klar för idag :)

Kommentera här: