En vab-dag mitt i veckan

Nu får våren och värmen komma tycker jag.
 
Ännu en vecka som jag inte arbetar alla dagar.
Ännu en morgon som liten vaknar med illamående och magont.
Så vi stannar hemma och äter mat i små portioner och vätska i små mängder.
och hoppas på bättring under dagen.
 
När jag ändå är hemma så passar jag på att sanera köket efter den som senast lämnade ett kaos efter sig
(och det var inte jag)
Samlade ihop lite disk,
detta hittade jag på tonåringens rum
men kom igen !!!
Hur svårt kan det vara att ta ner disken?
Dum fråga, för det är tydligen jättesvårt ... suckelimuck
Inte konstigt att det är tomt i skåpen ... ;)
 
När jag ändå är hemma så kan jag passa på att jaga banken.
Fan vad de har dålig service!
Nu har jag jagat banken i 4 dagar och ännu inget svar.
Så har folk mage att klaga på vården,
de har tydligen aldrig försökt få kontakt med sin bank .... 
Men skam den som ger sig,
nångång svarar de väl.
och jag, jag har väl ändå inget bättre för mig ???? lr?
 
Nähä, nu är det dags att kolla liten igen.
The joy of motherhood
 
http://www.amyransom.com/wp-content/uploads/2015/01/image-19.jpeg
(bild skitmycket lånad från nätet)

Kommentarer:

1 Lili:

Vilken söt katt. ^^ hoppas du får tag i banken snart, det kan verkligen vara ett meck!

Svar: jodå, efter många om och men och 1 timme i väntetid så svarade de *S*
yazesworld.blogg.se

Kommentera här: