Om man skulle blogga lite?

 
Long time no blog.
 
Har helt enkelt inte haft tid.
Plugg, jobb, hus, familj, träning ...
Jag har helt enkelt inte haft tid.
Å andra sidan har det inte hänt så mycket kul heller *S*
 
Nu är tentan avklarad för denna gången.
Om det blir en omtent återstår att se.
Det som sas skulle komma, kom inte
och det som sas inte skulle komma, kom.
Vilken tur att man läser lite extra då,
oklart om det räcker dock.
Men skit samma.
Tentan är gjord och som vid gammal god tradition lämnade jag in först.
Varför ändra på ett vinnande koncept liksom?
Nu ska den bara rättas också.
Ikväll är det jag som slappar i soffan med en bra bok =)
Kanske tittar jag t om lite på tv.
 
Nu är det dags att planera inför nästa helg.
Då är det kalas och alla arvingarna ska firas.
Hipp hurra !
 
 
Men mest av allt så ska jag SOVA!
Jag ska sova på kors och tvärs i soffan,
jag ska sova gott i min säng,
jag ska sova på tåget imorrnbitti,
jag ska sova länge på lördag och söndag
och herre min vad jag ska sova !
Jag längtar redan efter att få krypa ner under täcket och stänga de blå.
 
Men innan dess ska vi fira pojkarnas gradering (den startar om 1 timme)
med lite goda kakor.
Blir de inte godkända så tröstar vi oss med lite goda kakor.
win-win ;)
 
Vad har ni haft för er då?

Kommentarer:

1 Åsa Lundgren:

Ja ibland hinner/prioriterar man inte bloggen men suget brukar komma tillbaka. Händer inte mycket hos mig heller just nu förutom kalas men så är det i livet. Sommaren är en rolig bloggtid :-)

Kommentera här: