Regnigt december

 
 
Dagens väder passar mitt humör alldeles utmärkt. 
Regn och blåst. 
 
4 dygn har nu gått sedan min älskade Loppa togs ifrån oss. 
Jag har inte förlåtit bilägare och kommer aldrig att göra. 
Jag önskar honom indraget körkort och som enda transportmedel för all framtid en rostig armécykel med punktering o utan sadel eller pakethållare.
 
Inte en ton har jag lyssnat på sedan det hände.
Orkar verkligen inte med peppiga äckliga julsånger just nu. 
 
Jag har verkligen världen bästa tatuerare;
han fixade en ny tatuering åt mig på studs när jag var där.
I love you <3
och inte tycker han att jag är knäpp heller 
eller någon crazy catlady för den delen. 
Han sa bara; I don't think you are a crazy catlady, you just love your cats very much
Smart kille ;)
 
 
Nu sitter hon fint på min arm bredvid Zimba. 
För alltid saknad och för alltid med mig tills vi möts igen på andra sidan regnbågsbron. 

Kommentarer:

1 Åsa Lundgren:

Ja fy så det svider i hjärtat när de lämnar oss och särskilt på detta tragiska sätt. Väldigt fin tatuering, känns fint att få bära med sig. <3

Kommentera här: