Tusen nålar - dags att buzza

 
Jag är ju en buzzador
och denna månaden har jag fått prova Swiss skin roller.
 
Genom att köra rollern kors och tvärs över alla ansiktet
ska man alltså lyckas bli av med/minimera de där rynkorna. 
 
Nu har jag gjort detta dagligen under några veckor
och hur har det då gått? 
Har det hänt något ? 
 
Jo jag tycker faktiskt det :)
Huden är faktiskt något slätare och kanske är det så att bara jag ser skillnaden
men det räcker för mig. 
Jag har fortfarande 1,5 veckas behandlingstid kvar så vi får se hur slutresultatet blir. 
 
Gör det då ont att köra omkring med alla dessa nålar i ansiktet?
- Nä, det gör det inte. 
Det är inte superskönt men man överlever och det tar bara några minuter sen är det över. 
 
För mer info, klicka på länken där uppe. 
 

Kommentarer:

1 Titti:

En sån har jag också. Har bara kört 3 gånger än så jag har inte märkt ngr resultat men hoppas det kommer 😊

Svar: kör du varje dag? =) tyckte att jag fick resultat på de väldigt tunna och fina linjerna snabbt, t om kråksparkarna kring ögonen har blivit lite mindre (i vila)
yazesworld.blogg.se

2 Titti:

En sån har jag också. Har bara kört 3 gånger än så jag har inte märkt ngr resultat men hoppas det kommer 😊

3 Titti :

Har läst att man får köra en gång i veckan. Jag kör ungefär var fjärde dag.... har svårt att tro att den tar ry kan mellan ögonbrynen dock...

Svar: ah oki, jag fick info om att den skulle användas dagligen i 28 dagar så det har jag gjort - hahaha. Lite mindre blev de där skrynklorna iaf ;) så jag fortsätter använda den. Hyn har iaf blivit mkt fräschare =)
yazesworld.blogg.se

Kommentera här: