Hej Fredag :)


Dags för ännu ett långsittarpass. 
Stolarna är fortfarande inte sköna men jag överlever. 

Det var mörkt, grått och trist väder idag. 
Ingen sol som värmer. 
Det är tur att jag har en skön jacka :) 

På vägen upp idag såg jag ett 50-tal rådjur som käkade frukost ute på fältet. 
Åhhh vad söta de är !!!
Vilka gosingar. 
Man skulle kanske skaffa sig en liten bambi? 
En flock svanar låg och latade sig på ett annat fält medan ormvråkarna seglade på låg höjd och letade efter frukost. 

Jag älskar mina tidiga morgonturer genom Skåne. 
Att faktiskt få se naturen vakna till liv. 

På hemvägen njuter jag av skogsdungarna som är fulla av vitsippor.
Svanarna ligger kvar på fältet,
mätta och belåtna (hoppas jag). 


Kommentarer:

1 Robex Lundgren:

fint

Svar: :)
yazesworld.blogg.se

Kommentera här: