Hello Måndag !

*gäsp*
Ååå my vilken natt ...
Drömmar så knasiga att jag undrar hur jag lyckas få till det.
Har alltid haft livlig fantasi men detta är ju bara skumt.
 
Oh well, jag kom iaf upp ur sängen.
Han med den gyllene päslsen intog huvudkudden igårkväll (efter att ha nyst mig i ansiktet ett par gånger - urk)
och Al-Qaida-katten tog plats vid knäna
så sovställningen var minst sagt lite obekväm.
Nångång under natten lämnade de mig tack och lov så att jag kunde få sträcka ut lite.
Hittade gyllene pälsen på sonens huvudkudde nu i morse
och sonen,
han låg hopkrupen i fotändan av sängen *S*
Han ser till att han får bästa platsen,
den där katten.
Nu är han iaf ute och luftar svansen och sonen har jag lyft upp på kudden.
 
Snart dags att dra mot tåget.
Hopplöst det här men bara att vänja sig.
Antingen kommer jag astidigt eller så kommer jag 5 min försent.
Dock så kan man ju inte lita på tågen,
krävs inte mycket för att de ska bli försenade.
Värst är när jag ska hem,
kommer att ta en timme ...
Hurra !
Well well, jag får stå ut några månader,
snart är det vår igen :)
 
http://blogg.improveme.se/theresemodig/files/2012/12/120123-monday-myday-via-lepetitbirdtoldme.jpg

Kommentera här: