Lyckodöden

Jag tror att jag dog litegrann idag när vi öppnade våra julklappar.
Visst visste jag vad jag skulle få i en del men ändå...
Man blir inte mindre lycklig av det :D
Har dött lyckodöden en smula nu och längtar till morgondagens PJ-dag
Nu går jag här och snusar på läderdoften *äääääälskar doften av läder*
Imorrn har jag att göra:
fluffiga tossor på fossingarna
choklad som ska ätas medan
medan böcker ska läsas :)
It's gonna be a good day in paradise!
Men först
Julfirande hos svärmackan och svärpapsen-
Off we go!
 
Happy Christmas and a Merry New Year

Kommentarer:

1 Titti:

Vilka klappar! Du har minsann varit snäll! Och jag med, tusen tack för den vackra madonnan, godiset och de 24 klapparna. Du är fanrastiskt och värd allt som doftar skinn! :)

Svar: jag hoppas att den kom fram hel :) men vet aldrig så noga med schenker (men billiga är dem) Nu vakar hon över dig och de dina under all framtid. 2013 kommer bli bra*kram*
yazesworld.blogg.se

Kommentera här: