En härlig dag !

Jag var så trött igår efter allt slappande i solstolen att jag orkade minsann inte blogga ;) Kan ju inte orka varje dag. Hur som helst så hade jag ju en hemlighet att berätta. Här kommer den:

Igår fick Hannah besök av en representant från en stiftelse som heter "Min Stora Dag" (vill ni veta mer så klicka på länken). Hannah fick veta att hon har blivit utvald att få en alldeles egen stor dag. Hon kan välja i stort sett vad som helst (inom rimliga gränser). Gissa om min dotter är glad? och gissa om jag är glad ? :D Just nu funderar hon som bäst på vad hon ska önska sig *S* DET mina vänner är inte lätt. Tänk själv om du skulle få välja vad du ville ... helt plötsligt blir det svårt att bestämma sig. Hur som så har Hannah förtjänat denna önskan. Hon har haft en jävlig start i livet och inte har det blivit mycket bättre genom åren, trots detta är hon pigg, glad och en alldeles underbar unge som tar sig an sina utmaningar OCH bemästrar dem, så därför förtjänar hon det bästa i livet. Hade jag drabbats av hälften av vad hon hade drabbats av så hade jag nog lagt mig ner och dött.
Just nu funderar hon på 1 v på Teneriffa och simma med delfiner alt en helg på Gröna Lund och stå på scen med en kändis. Ni som känner Hannah vet att hon älskar att åka karuseller .... gissa vad som väger lite tyngre just nu??? (mamma vill ju åka till Teneriffa *S* MEN det är inte min dag ;) Det är Hannahs - hahaha - min goa skitunge <3)
Tänkte att jag skulle bidra till denna stiftelse men såg sedan att det gör jag redan =) för de är förmånstagare av Postkodlotteriet och där är jag ju med :) Kanoners!

Resten av dagen tillbringade jag i denna

man kan nämligen bränna fett på mer än jobbiga sätt ... hahaha
när det blev för varmt flyttade jag fram stolen till Zandors pool och stoppade ner fötterna - så kunde jag sitta ytterligare nån timme i solen ;) För att få lite bränna på baksidan av benen (alltid lika jobbigt) spelade jag och Zazza fotboll men ungen tröttnade ju alldeles för snabbt *suck* får ta det Bazza nästa gång ;)

en glad badpojke <3 Han tillbringade hela dagen (och halva kvällen) i poolen :) Underbart !

Kommentarer:

1 mammaveronica:

Grattis till Hannah!!! Det låter ju super!! Hoppas hon kan välja nu då, lät inte helt lätt! Behövs nog något kul nu, speciellt efter den uteblivna londonresan, kan ju inte varit helt skoj att missa även om hon hellre ville ha en solresa! Lycka till nu!!!

2 Titti:

Åh vad roligt för henne! (Och mamman om det nu blir Teneriffa!) Då var det inte det jag trodde då, men jag hade så gärna fel! :) Kram

3 Smugglosmurf:

Åh, vad roligt! Softisen här sitter med en tår i ena ögonvrån :-)

Kommentera här: