Jag har en dröm

Jag drömmer om ett trädäck utanför köket där jag kan sitta och njuta på sommaren, om ett tak över gången mellan huset och förrådet så att vi slipper bli blöta när vi ska hämta saker i förrådet alt låsa upp ytterdörren, om en ny härlig rabatt - jag vet redan hur den ska se ut, en buddhastaty ska jag ha där. Jag drömmer även om högsta vinsten på drömvinsten (lotto) men den är väl inte lika realistisk *S* . Kanske ska jag själv spika ihop det där trädäcket? Hur svårt kan det eg vara? Några balkar på marken och sen några brädor på andra hållet ... verkar ju skitenkelt ! Det skulle jag nog kunna lösa faktiskt. Taket över gången är lite svårare ... där får jag nog ha lite hjälp. Rabatten är inte heller så svår, ska eg bara iväg till nått ställe som säljer sten så är den fixad. Fast när jag tänker efter så kanske jag behöver den där drömvinsten för att kunna genomföra resten av drömmarna ? Och fram tills den där drömvinsten ramlar in så får jag fortsätta gå till jobbet och slita ;) Tur att jag har så underbara arbetskamrater, annars hade det inte varit lika roligt.

Kommentarer:

1 Titti:

Äsch det där snickrar man på några timmar! :) Nu ska jag baka! Kram

2 jasmina:

hej allt bra med dig? =)

3 Titti:

Nej det tror jag inte, men jag kan komma och vara arbetseldare och delegera! Därför händer det en massa saker1 ,9

Kommentera här: