She's alive !

Vi teststartade The Golden Bitchmobile idag
och dra mig baklänges,
hon startade ! 
Det blev en lite omväg på väg till affären, 
Le Petit Terrorist undrade om jag visste vart vi var på väg,
mitt svar: inte en aning, vi kör och ser var vi hamnar. 
Efter en stund kände jag igen mig, 
ha! här har jag övningskört med bilskolan !
Goodie !
Ett varv i snirkelisnurren och sedan körde vi tillbaka mot stan och affären. 
 
Nu har jag samlat på mig en hel massa vuxenpoäng i Julabutiken:
The Golden Bitchmobil äger nu en första-hjälpenlåda med både hjärtstartare och respirator. 
Allt snyggt förpackat i en liten låda i skuffen. 
Vilket trams egentligen,
har de nån aning om hur liten skuff jag har ??? 
Hade kunnat stoppa roligare saker i den ...
 
Efter så många intjänade vuxenpoäng var jag tvungen att göra av med några,
tog Le Petit Terrorist på pokemonjakt ;) 
Den var lyckad
 
Nu har vi fångat lite spöken :) 
Vi ska visst på en ny liten runda strax säger han. 
Så då får vi väl göra det =)
 
Lördagskul med liten <3
Skulle inte vilja ha det på annat sätt

Kommentera här: