Varför tar det så lång tid ?

 
Dagens plan var spikad. 
Teoriläsning.
Eh, ja just det ... 
tror att jag gjorde allt utom plugga teori i förmiddags *S*
Men när allt annat väl var gjort så var det bara till att börja öppna böckerna.
Snorttrist ! men efter 3 timmar kände jag att nu får det vara nog. 
Det får vara färdigpluggat för idag. 
 
Hade ju egentligen tänkt att jag skulle ta och fixa lite i klädkammaren idag, 
det hann jag faktiskt inte med .... 
Kanske hinner imorrn ? 
Lite borrande och fixande. 
Jag, Greta och Svea är dödspolare nuförtiden,
(Greta är min borrmaskin och Svea min skruvdragare)
det finns inte mycket som vi inte kan fixa ;) 
 
Koppla in lampor är vi inte så bra på. 
Kortslöt två proppar innan jag gav upp det försöket *S*
och överlät det till någon som förstod vad de skulle göra. 
 
Annars fixar vi det mesta själv. 
Jag och mina vapendragare. 
Visst är det skönt att veta att man "kan själv"
men jag är ingen manshatande feminist.
Jag låter gärna en man göra det åt mig om han erbjuder sig ;) 
 
Facetime:ade med liten idag. 
Han är för go <3 
På måndag kommer de igen, 
bröderna bus.
Saknar dem så jag kan bli tokig
men passar faktiskt på att försöka njuta och vila upp mig när de inte är här. 
När de inte är här har jag inga tider att passa eller en massa måsten att göra. 
Det är faktiskt rätt skönt :) 
Sen är det lika skönt när de kommer och hjärtat blir helt igen och vardagen fylls med rutiner
som läxläsning och matlagning. 
Tog lite bilder på lägenheten idag. 
Tänkte att jag skulle ta och visa hur jag bor nu för tiden =) 
Jag trivs jättebra här
och det blir bara bättre för varje dag som går. 
Så vad säger ni, 
ska vi ta en sighseeing? 
Det gör vi i nästa inlägg tror jag 
 
Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och sätta på tv:n.
Har lyssnat på radion hela dagen,
har glömt bort hur skönt det är med radio. 

Kommentera här: