Jodå, det blev bättre

Jag åkte iväg och shoppade bort det dåliga humöret i fredags ;) 
Det gick alldeles utmärkt. 
Hylla jag ville ha fanns inte i svart utan bara i grönt men det är snabbt fixat med sprayfärg ;)
 
Nu hänger den där på väggen och är fin. 
Känner mig riktigt nöjd faktiskt. 
Igår blev det en tur till Ikea. 
Var tvungen att köpa mig en byrå. 
*jag har för mycket kläder* sa ingen kvinna någonsin,
dock så får jag inte plats med mina kläder här i lgh .... 
 
 
Så i morse blev det lite ikea-pussel. 
dvs montera ihop en byrå. 
"hej, ikea! ni säger att man ska vara två för att göra det, 
det går alldels utmärkt att göra ensam om man är lite påhittig"
Nu står den iaf på sin plats i hallen och jag behöver inte hämta iskalla trullor från klädkammaren på morgonen ;) 
 
När jag ändå var i farten så passade jag på att hänga upp lite tavlor också. 
 
Jag älskar mitt blå vardagsrum <3 
och jag älskar min soffa, 
tyvärr så gör Al-Qaida det också,
det är därför jag har filtar över den. 
Skitkatt ! 
 
 
Det är tur att hon är söt ... 
 
Tyvärr har jag inte fått rätt på mina bilder än på mac'en
så jag får hämta dem från icloud och sedan lägga upp. 
V A R F Ö R ska appleprodukter vara så struliga ????
 
Nu ska jag plugga lite mer teori ... 
yey vad frikking trist det är. 
Nödvändigt men trist. 
 
Imorrn börjar mammaveckan !!!!
weeeee, längtar efter mina killar :D

Kommentera här: