Den känslan

Så börjar det närma sig slutet av min övningskörning.
Jag tycker väl att det har gått rätt bra och ganska fort med tanke på att jag inte kunnat köra så mycket privat. 
Körde med pappa idag
och A L D R I G har jag väl känt mig så värdelös som idag ... 
Hur i hela fridens namn ska den där uppkörningen gå till ? 
Allt är bara blä ! 
Just nu vill jag bara lägga allt åt sidan och skita i det. 
Har jag åkt buss i 45 år så kan jag väl fortsätta med det i 45 år till? 
Tanken lockar. 
 
Kanske är det bara jag som är hård mot mig själv,
eller inte. 
Eller så är det pappas bil det är fel på. 
Det tycker jag att vi skyller på för jag har aldrig de problemen när jag kör med körskolan. 
Hur som så försvann all lust att göra något och nu sitter jag här och funderar på om jag ändå ska tvinga iväg mig till Ikea eller om jag bara ska krypa ner i soffan och käka chips istället. 
Åååå vad jag avskyr den känslan!
Känslan av att vara totalt värdelös och så fruktansvärt dålig på något.... 
 
Blä på den här dagen alltså. 
Kanske ska jag åka till stan istället och leta upp några snygga fönsterlampor och en hylla ? 
 
Jag får återkomma med besked. 
Först ska jag ta en kopp te till. 
Har hört att te botar allt ;)

Kommentera här: