Så kom måndagen och gick

 
Så har påsklovsveckan startat.
Måndagen kom och gick.
Otroligt hur snabbt en dag bara kan försvinna.
 
Gör min enda långa dag på jobbet på måndagar,
I like it !
Då är den liksom avklarad och måndagar är ju ändå aldrig roliga.
eller iaf väldigt sällan
 
Har även hunnit med dagens träningspass.
4 km intervallträning - yey me !
 
Fullständigt kräkfärdig när jag kom hem.
Men det är bra,
då bränns fettet *S*
hoppas jag iaf - hahahaha
 
Imorrn är det tisdag,
Le petit terrorist ska till fritids så att övriga syskon får lite lugn och ro.
Själv har jag mottagning på jobbet och kommer ägna dagen åt att tvinga folk att blåsa
lite hårdare, lite snabbare och lite längre
- the joy of spirometri, I love it!
 
Nu ska jag ägna resten av kvällen (det som är kvar av den alltså)
åt att planera min nästa tatuering ...
den kommer att bli så fiiiiiin - iiihhhhh *klappar händerna av förtjusning*
Längtar redan fast jag vet att det kommer att göra ont som f-n :)
men det är det värt!
 
 
Sleep tight and don't let the bedbugs bite !

Kommentera här: