När man går all-in

 
 
 
 
 
 
I veckan har jag varit hemma med en sjuk terrorist. 
Ett par dagars feber gav mig lite extra tid att göra annat än städa, träna och jobba. 
Istället fick symaskinerna jobba :)
 
Jag hade en fluffig övervakare.
Han låg antingen på stolen brevid eller på bordet uppe vid tygerna för att hålla koll på vad jag gjorde. 
 
Det blev några t-shirts till pojkarna, lite tights och tröjor åt lillsnäckan (barnens yngsta kusin) och självklart dregglisar. 
Nu ska inte lillsnäckan ha alla dregglisar, så mycket dregglar hon inte *S* 
så det innebär att jag har några över. 
Undrar just vad jag ska göra med dem ? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har en del babyfiltar över också.
Känner ni någon som behöver en babyfilt eller dregglisar så hojta till ;) 
 
Le petit terrorist gillar sina tröjor. 
Starwarströjan åkte på så snabbt att jag inte han blinka. 
Har faktiskt en dregglis över i starwarstyget om någon vill ha =) 
 
Eftersom jag inte har symaskinerna framme hela tiden så blir det lätt att när de väl är framme så gör jag en massa på en gång. 
Det är nämligen så trist att behöva möblera om varje gång jag vill sy. 
I den bästa av världar hade jag haft ett megastort hobbyrum där jag hade fått plats med alla mina pysselprylar. 
Då hade jag varit en väldigt lycklig pysseltant :) 
Fast det är kanske tur att jag inte har det? 
Förmodligen hade jag aldrig lämnat rummet *S* 
 
Nu är maskinerna undanstoppade för denne gången
och jag kan lugnt luta mig tillbaka mot soffryggen och lägga upp fötterna på divanen och slappna av. 
Tills nästa gång ...
 
Nu blir det lördagsmode för hela slanten 
 
Toodles !

Kommentera här: