Jag har inte tid !

 
Nu har jag legat nerbäddad i min säng i 19 timmar.
Jag har ont i hela kroppen och börjar bli rastlös.
Klarar dock inte av att ta mig ur sängen mer än till köket för hämtning av mer smärtstillande och dricka.
Årets första migränanfall har slagit till !
Började redan igårmorse men jag tog mig till jobb och tänkte att det skulle gå över
- hahaha vilken lögn! 
Oh well. Jag trycker i mig smärtstillande och ligger och lyssnar på min lampa. 
Ja, lampa !
Jag har nämligen en lampa med inbyggd högtalare
och det är toppen när man ligger i sin säng och har tråkigt. 
 
Han, den lille fluffige rackarkatten, kommer och håller mig sällskap med jämna mellanrum.
Däremellan passar han på att hitta på hyss
i trygg vetskap om att jag inte kan jaga honom
... ögontjänare ! 
Hur kan man inte älska honom ??? 
 
Nu ska jag sova vidare,
imorrn tänker jag vakna smärtfri !

Kommentera här: