Reboot

 
Två veckors semester har gått och två är kvar.
En vecka med sol och värme och tre (inkl prognosen för nästa vecka) med regn.
Ungefär som det brukar alltså ;)
 
Årets semester är välbehövlig.
Efter en vår med kalas och studentfirande (det får bli ett annat inlägg) så
behövde jag vila upp mig lite
och vila är precis vad jag gör :)
 
Första veckan spenderades på stranden och minigolfbanan
 
 
 
Några höjdare på golf är vi inte men roligt hade vi och det är det viktigaste.
 
En och annan bok har det också blivit
och fler lär det bli.
Finns det något bättre sätt att ladda om batterierna på än att få krypa upp i en skön hörna och läsa?
 
 
Gårdagens semesterutmaning var att frosta av frysen.
Jag skulle bara städa i den men när jag ändå var igång så passade jag på att frosta av den.
Monsterkatten tyckte att det var kul och gick in och la sig i den (innan det blev blött).
 
"you know you love me"
 
och monsterkatt är han!
Igår tuggande han sönder internetkablen för Prinsen ...
Kan ju berätta att han var billig just då ;)
Idag ägnar han sig att att vara söt och oemotståndlig.
 
Dagens semesterutmaning blir att städa kylen,
jag vet, spännande värre
men det måste göras.
 
Men det är ju så svårt att lämna den här
"berätta igen hur mycket du älskar mig"
 
 

Kommentera här: