All by my self ....

 
Jag har huset för mig själv idag.
Eller själv och själv,
de två busarna håller mig sällskap.
 
 
Värre sällskap kan man ha =)
 
Vi har städat av huset,
skrubbat köket,
fixat en massa på to-do-listan
och sedan avslutat det hela med att spilla ut te över lillfisen.
Som tur var så var det kallt =)
 
Barnen är i skolan och jag njuter av min lediga dag.
Imorrn börjar jag på mitt nya arbete.
Ska bli spännande.
Samma som tidigare fast i en annan del av stan.
Tråkigt att lämna mina fina kollegor men ibland måste man förnya sig lite.
 
Fick fina presenter när jag slutade
 
 
Märks det att jag tycker om te?
 
Nu ska jag planera vidare här.
Har några födelsedagar som väntar runt hörnan
och kalasa ska vi också göra.
Tror att jag ska slå till med brunch-kalas i år.
Det var ett tag sedan sist.
Får höra med barnen vad de tycker om saken.
 
Nähä, lite födelsedagsshopping kanske?
Jepp tror minsann det =)

Kommentera här: