The end

 

Så var då året slut.
Det är mycket som är slut just nu.
2016, min mac (alla bilder är försvunna från biblioteket) och jag.
Jag är helt slut. Orkar verkligen inte mer nu.
Nu önskar jag bara att allt ordnar sig, att jag får lite lugn och ro och att all teknik slutar bråka med mig.
Allt blir så mycket roligare då.

Pojkarna är hos sin pappa och nu dröjer det 9 dagar innan jag träffar dem igen.
Det känns i mammahjärtat
även om jag vet att de har det bra.
Jag passar på att storstäda och tvätta :)
Varför inte? Har inget bättre för mig en lördagskväll. 

Katterna ligger och snusar här i lägenheten. Än så bryr de sig inte så mycket om att det är nyår och att det smälls en massa raketer. 

Blir lite problematiskt det här, när jag inte har några bilder att ladda upp.

Nu måste jag ladda upp bilderna via mobilen först *S* så ser det konstigt ut här på bloggen ett tag så vet ni varför. 

I övrigt hoppar jag över det obligatoriska bokslutet som tycks vara så populärt. 

2016, kom, sågs och försvann. Nu välkomnar vi 2017 istället och hoppas på ett lite trevligare år :) För visst blir det väl ändå det? Ja, det blir det, såklart det blir =) 

Önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt år.

Kommentera här: