Jo men varför inte?

 
Såklart att man ska stiga upp kl 05.30 en ledig lördagsmorgon.
Varför inte?
Stiger ju upp då mitt i veckan.
Blir så trött på mig själv *suck*
Kl 6 kommer Le Petit Terrorist,
pigg och utvilad.
Han som jag får dra ur sängen 06.40 vanligtvis när det är skoldag.
 
Oh well, vi är uppe.
Frukosten är avklarad liksom andra tråkiga vardagssysslor.
Nu är det bara det roliga kvar =)
 
En tur till staden för inköp av påskpresenter.
Jepp, mina älsklingar får det, tillsammans med 1 godisägg.
Sen lite ögonbrynsfix hos bästa Tina för mig *yey*
Ett varv i butikerna och därefter blir det hem till soffan,
ombyte till mysuniform och en bra bok
och därefter blir det nog inte många fler knop gjorda idag :)
 
Låter som en helt perfekt plan tycker jag.
 
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer:

1 Titti:

Har nyss vaknat! Tänk, det trodde jag inte för ngr år sen. Sovmorgon! Lugn förmiddag, chaufför på em till kalas och stall och sen inte en knop till. Måste ladda för morgondagen! 💪💪💪💪

Svar: låter som en bra dag =)
yazesworld.blogg.se

Kommentera här: