Jag och mina ägg

 
 Jag äääälskar mina fågelägg.
Idag har jag ägnat mig åt att fixa påskpresenter och att jaga rätt på fågelägg ;)
Som synes hade jag en god jaktlycka.
Bäst av allt är att jag är den ende i familjen som tycker om dem - hehe
 
Imorrn åker maken till Det Stora Landet i Väst
och här hemma ska jag rodda familjen.
Nemas problemas.
Barnen har påsklov =)
Bara lilleman som ska upp till fritids och det lär inte vara några bekymmer,
han får ju åka moppe dit *S*
 
Då är det värre med den där timmen som ska skruvas fram inatt.
Vojne vojne vojne säger jag bara.
Morgondagen kommer att ägnas åt att gäspa käken ur led.
Tror att vi ska ta en pyjamasdag helt enkelt.
 
Nu blir det pyjamas på ikväll och tupplur på soffan innan det är dags att gå och lägga sig.
 
Dag 7 utan cola -
jag liiiiiiider.
 

Kommentera här: