Men oj så bra det blev

Igår kom där ett stort svart kuvert i min brevlåda.
Detta kuvert innehöll mina efterlängtade bilder!
 
De två hjortarna har fina Åsa gjort
och jag är sjukt nöjd med dem.
(Det är resten av familjen också)
De svart/vita fotona har jag själv tagit,
och ja,
jag tänker låta dem hänga sådär.
 
Pojkarna fick välja foton och valde bort mitt favoritfoto :(
Så jag lägger upp det här istället
 
Så på väggen blev det en maskros och en kotte :)
och det blev ju bra det också.
 
Dagens stora uppgift blev att ta sig till Clas Ohlsson och handla ramar.
Inte alltför betungande alltså ;)
Efter lite måttande och spikande så hängde de alltså där på väggen,
precis så som jag ville ha dem.
 
Oj så nöjd jag är !
Nu ska jag ägna resten av dagen åt att beundra dem.
Kanske läser jag lite immunologi också medan jag håller den lille sjuklingen sällskap.

Kommentarer:

1 Åsa Lundgren:

Men åh vad fint det blev. Vad glad jag blir. Kan nästan inte fatta att det är jag som gjort dem, haha.

Svar: Jojo men så är det :)
yazesworld.blogg.se

Kommentera här: