Den skräcken

 
DEN skräcken när man kommer in i sonens rum och ser hans underbara
lilla ansikte fullt av petekier ...
Under 30 sek steg min puls med 190 slag för att sedan lugna ner sig lite
när jag efter en nogrann genomgång av hans kropp inte kunde hitta fler.
*puh*
Kom fram till att de förmodigen orsakats av morgonens kräkkalas.
 
Febern fortsätter ligga runt 40 grader och nu har han ont i både kropp och knopp
men med hjälp av Ipren (jepp, alvedon gör ingen nytta just nu) så har vi fått ner febern
och han orkar sitta upp och bygga med sitt lego.
Detta var inte vad vi ville ha just nu.
Jag lever på hoppet och håller både tummar och tår för att det ska gå över snabbt.
 
Annars? Jodå, har just hämtat hem mitt paket med reaböcker ...
Frågan är om jag ska ta och öppna det nu eller meddetsamma ???
*hmmm*

Kommentera här: