Happy xmas, julen är över !

 
Efter en intensiv vecka där vi slutspurtade mot julen
och igår korsade mållinjen
tillbringar vi idag tiden i soffhörnan med lite småsovande, en bok och både bra och dåliga tv-program.
 
Katterna är helt slut efter gårdagens festligheter. 
Det tar på krafterna att bli sysselsatta i 7 timmar. 
De njöt dock av all uppmärksamhet de fick :)
 
Bröderna bus inviger sina nya Nerf-bössor och tjejerna sover länge =) 
Iaf den äldsta. 
 
Dagens planer är att göra så lite som möjligt. 
Dags att njuta av julfriden utan en massa måsten. 
Jag älskar juldagen :) 
 
Jag måste ha varit snäll i år för jag fick oväntat många julklappar. 
En ny hårddisk till alla mina bilder *hurra* ,
en ring, licens till ett dataprogram, ett stekjärn *hahaha*, ett uppläggningsfat (jag vet pensiärsvarning men jag älskar det) och lite godis.
Julboken har jag köpt själv och alldeles strax ska jag ta fram den. 
Ska bara göra ännu en kopp te först =)

Kommentera här: