Vad gjorde jag för fel?

http://miaband.com/wp-content/uploads/2014/12/84917-Its-Called-Karma.jpg
I en månads tid har jag bråkat med laddaren till moppen.
Igår dog den "jag exploderar, dör och bränner en massa säkringar*-döden.
Det är väldigt tråkigt.
Jag och El Moppo Locco är väldigt goda vänner
och nu kan vi inte ha våra underbara morgonstunder tillsammans
där vi fräser fram cykelbanorna och skrämmer livet ur cyklister med lurar i öronen.
 
Nix, nu är jag helt plötsligt den där cyklisten med lurar i öronen
och jag gillar det inte alls.
Cykla är liksom inte min grej.
Det är jobbigt, man blir svettig och sen måste man göra det en gång till för att komma hem.
Jag har alltså 8,5 km till jobb,
det är inte jättelångt
men jag bor på en stor jävla kulle
vilket innebär att var jag än är så har jag ALLTID uppförsbacke hem ...
I hate it!
 
Jag hade hellre gått 8,5 km x2 än cyklat,
det är bara det att jag vill ju fram så fort som möjligt.
Hmm, ingen bra kombination det där.
Så what ever, nu cyklar jag till och från jobbet,
i dethär blåshålet som kallas för Skåne!
Där vi tycker att det är vindstilla när det endast blåser 6 m/s,
för oftast blir det 10 m/s lr mer och det är ALLTID motvind,
oavsett vilket håll du ska på ... 
 
Jag får intala mig att det som inte tar kål på mig gör mig starkare.
Alltså får jag lägga in mina cykelturer som träning
och med lite tur blir jag snabbare i löpning
och DET är ju bra :)
Använd alltid hjälm ... ohh vilket snygglo - hahaha
 
Får fortsätta fundera på vad jag gjort för att förtjäna det här ...
Ett straff värre än burpees!

Kommentera här: