uj uj uj

https://annebrolen.files.wordpress.com/2014/06/pingvinism.jpg
 
Idag är det vilodag !
Tur är det,
tror inte att jag kommer att ta mig några längre sträckor idag *S*
Träningsvärk har jag,
vojne vojne,
men jag överlever.
Jag är inte helt immobiliserad,
jag kan vagga fram.
 
Ännu en solig dag ser ut att vänta på oss,
dock så blåser det upp rejält så jag stannar gladerligen inomhus.
Tror faktiskt att jag ska läsa en bok.
Har just avslutat Morantologi av Caitlin Moran.
Den var lite roligt faktiskt.
Undrar just vilken jag ska ta nu?
Hmm, får gräva runt i bokhyllan och se vad jag hittar.
 
Ska även passa på att slå in en present åt Le Petit Terrorist.
Imorrn ska han vaccineras
och han är livrädd *suck*
Såklart får man en present efteråt när man varit duktig :)
Lite lego kanske?
 
Hello söndag, ska vi ta och starta nu?

Kommentera här: