Det kanske är dags att sätta fart nu?

Sitter och bläddrar förstrött i kalendern och inser att om 3 v
ska jag springa vårruset.
Veckan efter ska jag springa blodomloppet.
Båda loppen är på 5 km.
Om 9 v ska jag springa en mil !
Ehhh kan ju säga att senast jag sprang en mil var när T-rex vandrade runt på jorden, typ.
 
Det kanske är dags att ta tag i träningen lite?
 
Så sagt och gjort.
Igår drog jag på mig träningskläderna och begav mig ut.
5 km löpning blev det och därefter 4 km PW.
Tanken var att jag skulle gå 5 km men rundan var bara 4 km.
Av de 4 km sprang jag 1 km så det blev totalt 6 km löpning och 3 km gång igår.
Det känns idag kan jag berätta ...
Nästa gång jag ger mig ut på långrunda blir det 1 km löpning, 1 km gång i 9 km. 
Tur det är en vecka dit!
 
Idag blir det ett pass på gymmet istället.
Lite rodd och sen får vi se vad det mer blir.
Förhoppningsvis är det ingen annan än jag och Buttercookien där - hehe
Nu ska jag iaf byta om så att vi kommer iväg
 
Toodles !
 

Kommentera här: