Första 3 timmarspasset avklarat

Hoppla hej!
Idag har jag och maken varit på handledarutbildning.
I 3 frikking timmar har vi lyssnat och lyssnat och lyssnat.
Jag har lärt mig följande:
- Man ska passa på att köra för fort när man övningskör.
Det händer inte mig något
(bara den brevid)
- Jag måste sitta i 3,5 timmar och diskutera alkohol,droger och bilkörning ihop med
en bunte osnutna snorungar *shoot me*
- Eco driving är väldigt viktigt på uppkörningen
 
Dagens föreläsare var väldigt bra,
tror att jag ska försöka få honom som körlärare.
Verkar vara en skön lirare ;)
 
Jag har alltså överlevt mitt första pass på körskolan.
 
Nu ska vi bara vänta in intyget till maken också,
tar väl nån vecka eller så
sen ska det köras!!!!
 
Nu ska jag ta min begynnande migrän och krypa ner under täcket
och låta Al-Qaidakatten sjunga mig till sömns.
 

Kommentera här: