Uppe före tuppen

Det blev en tidig morgon idag.
Vaknade vid 4.30 och kunde inte somna om.
Så strax efter 5 steg jag upp.
Vad ska man göra liksom?
 
Frukosten är avklarad och jag har drygt 50 min kvar innan jag ska åka.
Har redan ägnat en hel del åt Al-Qaidakatten som tycker detta är toppen.
Go'frukost och morgongos,
kattlivet blir inte bättre :)
 
QoD är nu fullt återställd.
Busar och röjjer runt med A-Q
och tjatar om att bli utsläppt.
Maten glufsar hon åter i sig.
Nej, hon äter INTE som en dam,
snarare mer som en grottman.
Inget bordsskick alls.
Men vacker är hon :D
 
Vinden viner runt det blå huset och jag funderar på om jag kanske ändå skulle ta fram en
varmare jacka?
Det börjar bli lite kyligt nu om morgnarna,
och frysa är ju aldrig kul.
Har bara ett litet yttepytte problem.
Min varma jacka hänger inne i Prinsens sovrum...
och han sover sött just nu.
 
Tänk vilka världsliga problem man har *S*
Jag är tacksam för att de inte är värre.
Nu kör vi The wednesday dance!
 

Kommentarer:

1 Titti:

Åh vad skönt att katta är piggare! Hoppas det håller i sig nu! :) Och att du får sova lite bättre inatt! :)

Kommentera här: