Go with the flow

Vilken vidunderlig måndag det har varit!
(iaf tills vi träffade arga doktorn, men det tar vi en annan gång)
Redan tidigt i morse på väg till jobb flöt det på.
Inga galna medtrafikanter eller havremoppar på cykelbanorna.
På jobbet var det misstänkt lugnt.
Nästan så att jag fasar för morgondagen ;)
Det var så lugnt att jag kompade lite idag - hallelulja!
Väl hemma tog jag itu med den där studentskivan.
Ringde runt lite och hittade ett ställe att beställa maten ifrån.
Dottern kommer att få som hon vill =)
Whoop whoop
Ringde nästa ärende; studentplakatet.
Lämnade in negativet den 13/5 och än har det inte kommit.
Med lite tur så kommer det imorrn =)
Yes!
Nu är jag nästan i hamn - oh happy days
I brevlådan hittade jag ett roligt paket.
En liten kamera som är ypperlig att ta macrobilder med,
sa jag att det var en bra dag?
Sen åkte vi till doktorn -
den historien hoppar vi över för stunden.
Väl hemma packade jag upp kameran och började leka.
oj så kul vi har haft ikväll,
mini och jag.
Maken? han sitter och hyperventilerar i soffan.
Ena stunden kastar han hörlurar omkring sig
i nästa får han orgasm och sprattlar som en fisk på torra land.
Fotboll engagerar ;)
Det gör en kamera också,
Al Qaida-katten Isis var väldigt nyfiken
Nu är det dags att natta bröderna bus,
imorrn är en ny dag och nya utmaningar

Kommentarer:

1 Titti:

Haha skrattade högt åt Isisbilden!

Kommentera här: