Fredagskväll

Rösten kommer och går.
Emellanåt hörs det riktigt bra och sekunden senare hörs ingenting.
Nåja, inte så mkt att göra åt den saken =)
Nu är iaf huset städat,
(nästan iaf, vissa saker kan man ju gömma i sovrummet)
köket är, om än inte klart, så iaf presentabelt.
Nu håller vi fredagskväll och kollar in Turbo.
 
Eller ska jag ta ett röj i garderoben,
så att jag får in mina nya kläder ... ?
Svårt val det där.
Kanske bäst att vänta.
 
Imorrn ska det bakas paj och kalasfixas
och på eftermiddagen blir det pa(rta)j =)
Tre av fyra avkommor ska firas
*hurra hurra hurra*
 
Kanske ska jag rent av gå och lägga mig?
DET hade inte varit så dumt,
bara liiiite pensionärsvarning på det.
Jag menar,
klockar är ju säkert 21.30 nånstans i världen alldeles strax.
 

Kommentarer:

1 Titti:

Hoppas ni får ett trevligt kalasande. Jag sov vid nio igårkväll :-) Bra då klockan ringde 6. Härligt med helg

2 Titti:

Hoppas ni får ett trevligt kalasande. Jag sov vid nio igårkväll :-) Bra då klockan ringde 6. Härligt med helg

Kommentera här: