Uppe med tuppen

Vad bra att jag passar på att sova ut nu när jag ledig
eller inte ;)
 
Helt hopplöst det där egentligen
Har inte blivit så mycket sömn denhär semestern.
 
Inatt var jag uppe vid 1-tiden för att titta till den lilla sjuklingen,
och för att se om Queen of Darkness hade behagat komma hem.
Det hade hon inte.
Den lille sjuklingen låg hoprullad i Le Petit Terrorists överkast och sov sött.
So, back to bed and sleep!
Yeah right! det tog 1,5 timme innan jag somnade om *hepp*
Som det kan bli ;)
 
Blev uppstigning runt 6 idag.
Ny koll av sjuklingen,
hon verkar lite piggare men vill fortfarande inte äta eller dricka.
QoD skuttade runt på fönsterblecket och ville in.
Väl inne var hon så glad att hon kelade lite väl våldsamt med sjuklingen.
Hon höll på att välta Al-Qaida-katten flera gånger *S*
 
Återbesök hos veterinären i eftermiddag
så jag har hela dagen på mig att få i henne lite vätska.
I värsta fall får det bli med spruta.
 
Det är tur att man har semester och har tid med sånt här :)
 
Vad tycker ni om min nya granne?
Han bor utanför vardagsrumsfönstret.
Han är inte speciellt trevlig,
äter upp sina andra grannar.
Han borde vräkas,
måste bara hitta något tillräckligt långt först att ta honom med.
Den där vill jag inte ha närmre än 2 m från min kropp *ryser*

Kommentera här: