Shaken not stirred

Broder Bus den äldre är fortfarande hemma.
Den lilla hjärnskakningen påverkar fortfarande honom.
Yrsel, burr i huvudet och en hoppande hjärna ...
nä, jag skickar inte honom till skolan.
Istället idkar vi hjärnvila à la zombiemode
och myser med afrikaresenären som kom hem igår :)
 
Medan mina små zombisar myser
planerar jag stordåd i köket.
Har nu bestämt mig för färg och bänkskiva.
Nu ska det bara inhandlas också.
Hade tänkt beställa idag men kom fram till att jag kunde ju först höra vad maken tycker,
inte för att han har så mkt att säga till om i detta fallet
utan mest för att han ska få känna att han blev tillfrågad ;)
Det kommer att bli skitbra!
 
Gårdagen bjöd kursavslutning med diplom.
Jag är nu diplomerad tobaksavvänjare med rätt att hjälpa folk att sluta röka
(och tjäna kosing till vårdcentralen) !
Yey ! färdig ! Nu vill jag inte plugga mer ...
 
 

Kommentarer:

1 Titti:

Yeay! Grattis till bra jjobbat! :)

Kommentera här: