Jag var tvungen !

 
Jag vet att jag sa att jag inte skulle göra julgodis i år. 
Det gjorde jag inte heller,
jag har gjort nyårsgodis ! 
hahaha
Redan igår insåg jag att suget efter marsipan var större än beslutet att inte göra något godis :) 
 
Så efter lite städ och mys här hemma så satte jag igång med att rulla mozartkulor.
De fick sedan stelna ute på altanen,
fördelen med att det är 7 minusgrader ute ;) 
 
 
Och medan solen gick ner satt jag och njöt av mina mozartkulor.
Ååå vad de var goda.
Nu har jag ätit fem stycken och är nöjd, 
undrar vad jag ska göra med resten?
 

Kommentarer:

1 felicia:

gott!

2 Anonym:

Gott gott, har insett att jag får göra något jag med!! Saknar julgodiset så och köpte inget till oss vuxna... Har dock snaskat en det hos andra, efter nyår får det bli ny sockeravvänjning! God fortsättning!

3 Anonym:

Hmm, Veronica var det😄

Kommentera här: