Jag ändrade mig

Det blev ett löppass iaf.
Dock inget trälpass,
så mycket vågade jag inte utmana vädergudarna *S*
Tog vad jag trodde skulle vara en "säker" runda.
Jag vet ju vart vattnet brukar samlas här i byn.
Hade inte räknat med denhär vattenpölen,
och framförallt inte att den sträcker sig en bra bit ut i gräset - haha
Bidde lite blöt om fötterna
Jag tog mig iaf runt,
körde lite långsammare än vanligt
eftersom jag räknade med att ta den långa backen hem.
Är ändå nöjd att jag kom ut.
Fick några droppar med vatten på mig men annars var det mest uppehåll.
Klarade mig precis hem
sen öppnade himlen sig igen ;)
Nu kan jag ta det lugnt resten av dagen med gott samvete.
 
Var lite sugen på shopping men hoppsan Kerstin,
inga bussar eller tåg går.
Det tackar mitt Visa-kort för ;)

Kommentarer:

1 Titti:

Nätshopping! Du behöver inte ens kliva upp ur soffan!

Svar: hahaha sant, men jag kände liksom för att gå runt och klämma och känna på saker och ting :)
yazesworld.blogg.se

Kommentera här: