Det var visst lite blåsigt igår

Här har det börjat blåsa upp,
himlen börjar bli lite mörkare
men är fortfarande väldigt vacker
haha
5 minuter senare kom denhär flygande.
Då var det dags att ta sig hem tyckte jag.
Väl hemma blev det snabbt mörkt,
och det mysiga tog slut
när vardagsrumsfönstre buktade lite väl mycket inåt.
Då gick jag in i sovrummet,
kröp ner under täcke och filt
och slösurfade på paddan några timmar.
Sen somnade jag
kl 20 ...
ASG
Loppan och Ozzy höll mig sällskap så det var så mysigt så.
Idag var det lite vackrare
Fortfarande lite blåsigt,
så pass att El Moppo Locco inte orkade ta sig ända hem
*grrr*
Dagens höjdpunkt måste ha varit terrängkörningen
Bara ett träd i långa allén hade fallit,
det låg där 07.15
det låg där 17.15
och det kommer säkert ligga där 07.15 imorrnbitti också.
Terrängkörning är mycket roligare när man ser var man kör.
Imorrn hoppas jag att det blåser lite mindre så att jag slipper gå uppför backen med El Moppo Locco.

Kommentera här: