En doft av syren och kaprifol

Nu luktar det sommar och skolavslutning!
Åååå det är alldeles underbart!
Dagens picknick var också bra.
Jag kom lagom till fikat men tvingades agera lekledare vid säckhoppningen.
Det blev pappor mot barn, mammorna var inte så intresserade.
Vi kan ju säga som så att
barnen slutade aldrig hoppa ...
om och om och om och om igen hoppade de.
och det fylldes på med fler barn hela tiden ... :S
äldre syskon, barn från andra klassen som också hade picknick,
tja varför inte *S* Tror att det sovs gott inatt i många hus.
Min lillplutt ligger nerbäddad sedan en halvtimme tillbaka och sover snart gott.
Det ska jag också göra =)
Imorrn är det halvdagsutbildning och sedan arbete som gäller *puh*
Får hoppa över AW för jag lär somna så snart jag kommer hem.
Har lika mycket energi som 90-åriga hjärtsviktsAsta känns det som.
 

Kommentera här: