När man offrar sig

 
Prinsessan börjar snart gymnasiet.
Hon har nu funderat och kommit fram till att hon önskar sig en Filofax
*yey*
Eftersom jag är en så snäll och förstående mor så offrar jag min,
den är rätt nyinköp och jag gillar den.
Det gör dottern också ...
Dock så föredrar jag A5 storlek så idag när jag sprang över en Filofax Flex så slog jag till.
Den vanliga Filofaxen (pärmen) i A5 är nämligen förstor men denna är alltså mindre.
Så, trivs jag med den nya så får hon den "gamla"
Hon får t om min fina penna!
Så snäll är jag!
Har just pyntat anteckningsboken som följde med den nya.
Jag gillar att där finns ett anteckningsblock
Tänk vad mycket jag kan kludda där!
Sen har den det nödvändiga också,
ficka till telefonen, kreditkortsfack m m
Kommer nog att bli bra dethär ;)
 

Kommentera här: