Bye bye 2013

Årets sista dag firar vi med att renovera hallen =)
Var ju på ikea igår och bestämde mig för att det var dags att ta tag i tvättstugen/hallen.
Den ser jämt ut som om en bomb har briserat där,
jackor och skor överallt, och då menar jag överallt!
Vilket gör det lite svårt att komma in genom dörren ...
Så ut med det gamla och in med det nya!
Några hyllplan (ett till ska upp),lite krokar och ett skoskåp senare har jag fått lite ordning på den lilla hallen idet blå huset.
Nu ska jag bara lära skitungarna (och maken) att hänga upp sina jackor samt sätta sina skor på plats!
Det blir det svåraste ;)
Men så länge ska jag njuta av den städade hallen.
Idag blir det Prinsens rum så får sig en uppfräshning.
Nattduksbord, sänglampa och lite nya hyllor till skylandersgubbarna ska upp.

Kommentera här: