Dagen so far ...

Städ, tvätt, pyssel, matlagning.
Nu datatid =)
Så kan väl dagen sammanfattas lite kort ;)
 
Mitt i syendet kom jag på att jag ville göra ytterligare två dregglisa i denimliknande material.
Inget som jag orkade rota fram i förrådet så istället tvingade jag maken att köra mig
till närmsta tygaffär.
Tillbringade en kvart där inne och sen hem igen till symaskinen.
Tror aldrig att jag varit så kort tid i den affären tidigare ...
Nåja det ska vara en första gång för allt :)
Nu har min älskade lilla systerdotter något att dreggla ner :)
Sydde alla i två, så att man kan ha en att byta med.
För det tycker jag är bra!
Nu får jag ju hoppas att syster yster godkänner dem också - haha
 
Dagens kulinariska måltid bestod av tacopaj.
Blev så sugen på det i torsdag.
Undrar varför ? Det var inte speciellt gott *hepp*
 
Nu ska jag surfa runt på nätet en stund och bara koppla av,
fast först kanske jag ska ta och vika ihop tvätten?
Det är nog lika bra för när jag väl sätter mig ner sen så lär jag nog inte flytta på mig i första taget ;)
Vika tvätt it is!

Kommentera här: