Hur fan gick det här till???

Dottern (17 år) kommer nerdansandes för trappan och hojtar glatt "gissa vem som ska till stockholm!?!"
Den ömma modern (jag) tittar något frågande på barnet ifråga sedan blänker det till; visst fan, hennes lärare nominerade henne till nått antirasisttjaffs ... Naturligtvis blir ungen antagen!!! Så nu tvingas jag alltså skicka iväg mitt barn, ensam (!!!), till fjolträsk !!! En helg dessutom !!! Hon har dessutom lokalsinne som en guldfisk :S (ärvt av sin far).
Hur i h-vete ska jag ta mig igenom helgen ? Och kom nu inte med något dravvel om att det är nyttigt för henne för det vet jag redan och det hjälper inte mot oron i mammahjärtat.
Självklart är jag stolt över henne, tro inget annat ! Hon är smart min stora tjej.

HJÄÄÄÄLP !!!!!!!!

Kommentarer:

1 Titti:

Det kanske är nyttigare för mamman än för henne :)

2 Titti:

Hmpf! DET kommer aldrig att hända! Hon ska ju bo med mamma jämt och sova i min säng. även när hon gift sig :) Det har hon lovat!

Kommentera här: