Bokslut

Så är då året snart slut.
Mmm varför inte? Det går fort.
Inga större vinster på bingolotto ikväll,
det blev en ny lott *S*
Prinsen och Prinsessan var helt uppspelta och vill nog gärna spela igen - haha
Det var iofs rätt trevligt.
Kanske kan göra det någongång då och då?
 
Snart dags att göra bokslut av året och börja fundera på nästa.
Vet redan nu vad jag ska göra ;)
Bort med det gamla, negativa och det som ingenting ger
och satsa på det som leder till glädje, lycka och välmående.
Låter bra tycker jag.
Det bestämmer jag mig för.
Inga mer energitjuvar.
Livet är förkort för det.
 
Nu blir det snart pyjamas så man är redo när raketerna har smällt klart ;)
Kvällens outfit
Haha, någon modell har jag aldrig varit (och kommer aldrig att bli).
Av ett X antal bilder så var denna den bästa *LOL*
och inget smink heller - hihi
Nåja det bjuder jag på
 
Åh fan, måste göra något åt håret *suck*
Oh well, klippa av allt och köpa peruk kanske?
Jaja, det får bli nästa års problem ;) 
 
Nu blir det mys med Queen of Darkness och Ozzy ;)
Än sålänge bryr de sig inte om raketerna.
 

Kommentera här: