Fredag!!!!!!

1 arbetsdag denna veckan ...
Alldeles lagom - hehe. Idag har jag suttit i telefon hela dagen, oj vad arga folk har varit idag!
Det är då man tar på det extra stora leendet och den mjuka rösten  (ehh försöker iaf) och sitter snällt och låter dem lätta sitt hjärta. Förhoppningsvis hjälpte det *S*
 
Brummade iväg med El Moppo i morse, ohhhh vad mysigt det var!
Men fantastiskt många människor trampar på i ur och skur, jag blir lika imponerad varje gång jag kör om dem.
 
Lillprinsen mötte mig med orden "jag har inte bajsat idag!" Trevlig info, kände att jag var tvungen att delge hela världen den - hahaha
Hoppas nu att han är på tillfrisknande. Svindyra men goda tuggtabletter får han iaf några dagar till.
Man skulle kanske ta och fixa något gott till ikväll? lr inte, kanske ska ta det imorgonkväll istället?
äsch, vi får se hur det blir :) Måste springa imorrn (lr ikväll) *gäsp*
Sover kanske lite middag istället?
Jepp det gör jag nog :) i ett berg av kuddar.
 
På tal om kuddar, nu blev jag sugen på att åka till Ikea ...

Kommentera här: