Sängläge

:) Det är inte så illa som det låter. Maken beslöt sig för att skita i kvällens planer och istället parkera sig i soffan och se på när MFF får stryk. Varför skulle den kommande helgens kalas vara viktigt när inte förra helgens var det? Det var ju korkat av mig att tro något sådant.

Hur som, så parkerade jag och lilleman oss i sovrummet och nu kollar jag igenom förra veckans avsnitt av "Sjukhuset" - nope, får inte tillräckligt av det när jag jobbar ... haha

Sådär ja, nu fick maken sig en avsnäsning. Varför skulle jag vilja åka och handla nu ?!?! Kl 21, har varit uppe sedan kl 05 och ska upp lika tidigt imorrn, var snäll och bytade min lediga fredag mot måndag istället. Passar mig utmärkt :) Är det det som kallas win-win??
Nä, nu återvänder jag till datorn, magpumpning på G - urk *ryser*

Kommentera här: