Ny vecka

Inte nog med att det är morgon, det är måndagmorgon!! Jag hatar måndagar, tycker att det är värsta dagen på hela veckan, är mycket hellre ledig en måndag än en fredag om jag ska vara helt ärlig. Men men, måndagarna är här för att stanna så det är bara att gilla läget.
Idag jobbar jag kväll (ganska skönt faktiskt) så innan dagens arbete ska jag hinna med lite ärenden uppe i stan. Måste fixa bankomatkort till Amanda, är lite besvärligt att plocka ut pengar till henne varje månad. Måste beställa nya linser också. Har just satt in de sista, jäkla meck var det idag, fast det är klart, jag byter ju bara en gång i månaden så jag hinner ju knappast skaffa mig någon vana *S*
Just nu avskyr jag blogg.se, får inga mellanrader om jag bloggar från datorn och deras app fungerar bara när den själv känner för det :S Snacka om onödiga irritationsmoment.
Ahh, nu är det spikat, på fredag ska Hannah opereras! Håll tummarna för att det lyckas med titthåls OP och att hon slipper en öppen bukoperation. Sorry chiefen, kan alltså inte jobba i helgen. Räcker det att annonsera det här på bloggen eller måste jag informera henne personligen? Finns ju de som tycker att det räcker med att sjukanmäla sig via facebook - hahaha
Nähä, nu måste jag nog flytta lite pryttlar från ena väskan till den andra ... dags för väskbyte! Alla väskor måste luftas lika mycket annars blir de kanske avundsjuka på varandra ;)

Kommentera här: