Söndagmorgon

Vaknar 06 med hjärtat i halsen "fan jag har försovit mig!", kommer strax efter på att det är söndag och jag jobbar kväll :) Kryper tillbaka under täcket och försöker somna om ... ha! lönlöst men jag ligger iaf kvar i värmen och filoflossar och löser världsproblem =)
Stiger upp vid 7 och strax efter kommer bröderna bus. Klockan är inte så mycket än men de har redan tjafsat, bråkat och gråtit - priset för att de var vakna när jag kom hem igårkväll ... Nu ligger de nerbäddade i soffan framför tv:n och där får de stanna tills de har piggat på sig lite.
Djur och odjur är utfodrade och själv funderar jag på vad som ska ske under förmiddagen. Att baka eller inte baka ... det är frågan. Tror faktiskt att det blir inte, ska nog bara slöa och slappa lite innan jag drar mot jobbet. Ännu en afton som ska spenderas på Pensionat Paradiset. Helt ok faktiskt, jag klagar inte, det finns värre saker i livet ;) att städa toaletten t ex eller ännu värre, rensa avlopp *klöks*
Hmm, undrar vad det kostar att få lagt plattor på baksidan??? Är lite småsugen på det då vi bara har ogräs där ändå (och studsmattan och poolen). Kanske ska slänga iväg ett mail till offerta.se ? Någon som har testat den sidan???
Nu ska jag avsluta mitt te medan jag checkar in det senaste på hemnet och drömmer mig vidare ;)

Kommentera här: