En första klassig skitdag

Efter att ha tillbringat en skitdag på jobbet (får skylla mig själv som går med på läkarnas dumheter) kommer jag hem till ännu mer skit.

Cléo blev opererad och trots att vi påtalat att vi inte vill att man använder suturtråd på henne så är det precis vad de har gjort! Samma jävla tråd som tog livet av hennes mamma. Imorrn är vi lite personal på jobbet och som pricken över i:et måste jag ringa trögrövarna på djursjukhuset och kolla om de använt samma trådhelvete invändigt på katten. Om så, gör om!

ungarna tjafsar (som alla ungar gör), gör av med sina saker och grinar sen om det. Gubben drar ut på firmaroligheter och jag sitter hemma med sura skitungar. Blir en jäkligt tidig kväll känns det som.

För att fullborda skitdagen kollar jag in skatteverkets hemsida för att se hur mycket jag ska betala i år och som "the iceing on the cake" betalar jag räkningarna.

Snälla, kan någon skjuta mig meddetsamma???


(men som Christer Örkman så sött sjöng; imorgon är en annan dag)

Kommentarer:

1 Smugglosmurf:

Åh, ge mig lite jobbskvaller! Jäkla humbugare på djursjukhuset som inte kan kastrera rätt! Jag håller tummarna för att allt går bra för henne.

2 Smugglosmurf:

Åh, ge mig lite jobbskvaller! Jäkla humbugare på djursjukhuset som inte kan kastrera rätt! Jag håller tummarna för att allt går bra för henne.

3 Titti:

Hoppas det går bra för Cleo och att din dag blir bättre idag!

Kram

Kommentera här: