Hot hot hot

Imorse var det riktigt skönt att cykla, hem däremot, var inte riktigt lika skönt *S* Varmt och motvind *puh* Var tvungen att svalka mig med en kall cider när jag väl kom hem.

Imorrn väntar en skön, lat och ledig dag. De påstår att det ska bli ännu varmare så planen är att fylla upp lilla poolen till Zandor och själv ska jag ligga i solstolen hela dagen och inte göra ett dugg. En plan som passar mig utmärkt ;)
Tyvärr så måste jag lyssna på grannarnas renovering men ... jag står nog ut =) Kan ju försöka överrösta dem med Iron Maiden. Fast det är ju klart, det kanske bara är jag som uppskattar det ;)

Går allt som det ska så ska jag avslöja min lilla hemlighet imorrn. Johanna; jag ska inte byta jobb, det är ju anställningsstopp överallt. Helt galet!

Nu kommer Ozzy, han vill visst mysa. Tror inte att han gillar pojkarnas fotbollslekar i trädgården. Stackars katterna har varit inne hela dagen. Tjejerna hade visst glömt att släppa ut dem idag. Å andra sidan så satt tjejerna fortfarande i pyjamas när jag kom hem  ... hahaha härligt med tonåringar.
Ååå vad jag oxå vill ha en pyjamasdag ! Får bli på tisdag i nästa vecka, då är jag ledig nästa gång. Vad skönt det ska bli.

Nu börjar det bli kallt här i skuggan, dags att flytta ut i solen alt flytta in i soffan ... är inte riktigt säker på vad som lockar mest :)

Kommentarer:

1 Smugglosmurf:

Tur :-). Fast vad kan det då vara? Där har jag något att fundera över under min kommande sömnlösa natt :-).

2 mammaveronica:

Määääh, hemligheter!!! Jag är aleeeeergisk mot hemligheter!!!!(Gissa om jag kommer kolla denna sida måååånga gånger imorron!)

3 mammaveronica:

Nääämen!!! otålig ;)

Kommentera här: