Underbara lediga dag

Att mötas av detta på morgonen kan få vem som helst på gott humör




Dagen har ägnats åt slötittande på tv och ryggläge i soffan. Precis vad man behöver en ledig dag =) Döttrarna är hemma och är sjuka. Feber fast de låter rätt pigga just nu *S* Pojkarna ägnar sig åt sina Bakugan och Scooby Doo. Härligt värre. Maken är iväg och gör sin plikt, dvs bidrar till försörjningen :) Då jag inte har några planer på att dra på mig några vettiga kläder skickade jag iväg en mail med inköpslista åt honom :) Perfect, slipper han ju köra en gång till efter att han kommit hem, så kom inte och påstå att jag inte tänker på honom ... hahaha.

Har varit dålig på att uppdatera bloggen i veckan men något så trist som arbete har kommit emellan. Är helt slut när jag kommer hem efter jobb och däckar tidigt på soffan. Mmmm jag ÄR klen (lr kanske t om börjar bli gammal? - haha). På Jobbet har allt varit ok och det är tur att man inte är lika trött där som hemma. Trodde att man skulle bli pigg av att träna men det känner jag inget av. Nåja, snart kommer våren och värmen, då blir man lite piggare, om inte, så är det iaf skönare att ligga i solen och sova än i soffan under filten (även om det är mysigt).

Sommarens Londonresa är nu snart ihopsparad och jag känner mig mycket nöjd med mig själv :) Ska fortsättta spara så kan jag kanske köpa mig en snygg väska där .... hihi, lr skor! måååånga skor vill jag ha. Tänk, hade jag varit en tusenfoting så hade jag kunnat använda alla mina skor samtidigt =)

Helgen ska ägnas åt arbete. Liksom nästkommande 2 helger, såvida inte lottogudarna äntligen tycker att det är min tur ;) men oddsen för det är väl lika med noll. Jag verkar vara dömd till hårt arbete hela mitt liv (hur gick det till?) ;) Nåja, det finns värre saker. Man kunde ju ha varit biodlare ...

Kommentera här: